إإإإإإی باتوأم...خداحافظ

!!! همه چیز جز هیچی !!!

!!!!اینجا همه چیز درهمه!!!!

إإإإإإی باتوأم...خداحافظ

 
 
 
خداحافظی....!
 
هی.....!!!
 
چی بگم ؟
 
 
از چشمایی که همیشه منتظره ! منتظر یه خبر !
 
گاهی بی خبری برای آدم بهتره ، میدونین من فکر میکنم ماها خودمونو گم کردیم ! فراموش کردیم برای چی روی زمین اومدیم ! خیلی زندگی رو جدی گرفتیم !
گذشتن از روز هایی که برامون غیر قابل تحمل هستن اما حسرت همین روز هاست که یه مدت بعد مثل خوره روحمونو میخوره !!!
 
آهای میبینی؟؟؟
 خسته ام !!!
 از این روزگار !!!
 از این آدما !!!
 از این شکستی که هر روز هزار بار برای خودم مرورش میکنم !
 از میراث چیزی که گفتن مقدسه !
 از نقاب روی چهره ی آدما !
 از دوست های نامرد و نامرد های دوست !
 از کسایی که حرف هامو فراموش کردن !
 از تب و تابی که دیگه توی خودم حسش نمیکنم !
 از اینکه دیگه هم صحبت جوونی ندارم و با آدم بزرگا درد و دل میکنم !
دلم گرفته مثل همیشه! خدا هم فهمیده دیگه نمیتونم تحمل کنم !
 چرا اینجوری شد؟؟؟
 چرا رفت ؟؟؟
 چرا ...  ؟؟؟
 کی میدونه جز خودش؟
 
 میگن دل بستن مثل انداختن یه سنگ توی آبه و دل کندن مثل پیدا کردن همون  سنگست !
 میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد
 پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد.
 
شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی
خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم؟
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی!!!
__________________________________________
پانوشت 1 :
 اگر از وبلاگم خوشتون اومد با کلیک رو عکس زیر  بهم امتیاز بدهید !!!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 22:2 ] [ * پسر بد * ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه